Zomeractie

Sport tot september gratis!

Twijfel je om te gaan sporten?
Dit is je kans! Schrijf je nu in
als nieuw lid en sport tot
september gratis!

Lees verder

Wanneer begin ik aan mijn summer body voor 2019?

“Summer bodies are made in winter”

Valentijn is voorbij. Tijd om de vele calorieën van de chocolade te verbranden. De zomer lijkt nog ver weg, maar voor je het weet kan de bikini of zwembroek weer uit je kast. Op lange termijn denken, planning en bewustwording, is het sleutelwoord als het gaat om gezond aan je (summer)body werken.

Maar wanneer begin je?

Zoals de quote hierboven al zegt: “summer bodies are made in winter”. Het gaat er niet om dat je begint aan een heftig dieet maar het gaat erom dat je een balans vindt tussen gezonde voeding en lekker eten. Wij hebben 5 tips die jou helpen met het behalen van jouw doel! Klaar voor de ultieme baywatch body?

Before en after foto

Om te beginnen maak een voor-en na-foto. Dit zorgt ervoor dat je gemotiveerd blijft. Doe dit 1 keer in de maand in dezelfde outfit voor een witte achtergrond, zodat je duidelijk resultaten ziet.

Drink voldoende water

Water drinken is essentieel, probeer zo’n 2 liter per dag te drinken. Het is caloriearm en zorgt ervoor dat je minder snel honger hebt. Vermijd frisdrank en alcohol, hierin zitten veel suikers.

Ochtendmens

Ons lichaam heeft het ’s nachts zonder eten moeten doen. De eerste maaltijd van de dag is daarom niet zomaar bedacht. Je hoort ook weleens: “Ontbijten als een keizer, lunchen als een koning en dineren als een bedelaar”.  Het is nodig om de spijsvertering te starten en om voldoende energie binnen te krijgen om de dag te beginnen. Zonder ontbijt denkt je lichaam dat je nog slaapt.

Goede nachtrust

RUST! Om de hele dag goed voldoende energie te hebben, raden wij aan om in ieder geval 7 uur te slapen. Je zult merken dat je iedere ochtend fit wakker wordt!

Sporten

Sporten kan natuurlijk niet ontbreken. Zorg ervoor dat je minimaal 2 keer naar de fitnessclub gaat. Heb jij een druk werkschema en heb je eigenlijk geen tijd om te sporten? Zorg er dan voor dat je meer beweegt in je dagelijks leven of plan het in je agenda. Al loop je elke avond een rondje van een kwartier, alle beetjes helpen.

Hopelijk hebben jullie wat aan deze tips! Voor vragen kan jij altijd naar een van de fitnessinstructeurs bij een van onze fitnessclubs. Die staan voor jou klaar!